1. CILJ OGLAŠAVANJA

CILJ OGLAŠAVANJA – BESPLATNI OGLAS

Ukoliko na najozbiljniji način želite da Vaša prezentacija (oglas) bude primećena i vidljiva, potrebno je da vaš brend ili oglas podignete na veći nivo. To možete lako uraditi ukoliko se nama obratite. Mi ćemo za Vas besplatno napraviti reklamu koja će biti primećena i zapažena od strane velikog broja zainteresovanih za Vaš proizvod ili uslugu.

1. CILJ OGLAŠAVANJA

Da biste odabrali pravu svrhu oglašavanja, odgovorite na pitanje: „Šta želim postići ovim oglasom?“ Na primer, to može biti povećanje prodaje na web lokaciji, povećanje broja preuzimanja aplikacije ili povećanje svesti o brendu.

2. PUBLIKA OGLASA

Setite se šta znate o ljudima koje želite upoznati (koliko imaju godina, gdje žive itd.) I odaberite odgovarajuće demografske i ponašajne ​​karakteristike za svoju publiku.

3. MESTO OGLAŠAVANJA

MESTO OGLAŠAVANJA
MESTO OGLAŠAVANJA
Sada je vreme da odlučite gde želite da prikazujete svoje oglase. To može biti Facebook, Instagram, Messenger, Publika mreža – ili sve odjednom. Pored toga, u ovoj fazi možete odabrati mobilne uređaje na kojima ćete prikazivati oglase.

4. BUDŽET OGLAŠAVANJA

BUDZET OGLAŠAVANJA
BUDZET OGLAŠAVANJA
Navedite dnevni budžet ili budžet za celo vreme trajanja reklame, kao i period u kome želite da prikažete oglas. Zahvaljujući tome, nikada nećete potrošiti više nego što želite.

5. FORMAT OGLASA

FORMAT OGLASA
FORMAT OGLASA
Одаберите између шест формата огласа – они су оптимизовани за било који уређај и брзину везе. Можете приказати једну или више слика или видео записа у једном огласу.

6. NARUDŽBINA OGLASA

NARUDŽBINA OGLASA
NARUDŽBINA OGLASA
Predani oglasi ići će na aukciju, a mi ćemo početi da ih prikazujemo ljudima.

7. UPRAVLJENJE OGLASIMA

UPRAVLJENJE OGLASIMA
UPRAVLJENJE OGLASIMA
U upravljačkom delu oglasa možete da pratite performanse tekuće kampanje i da je uređujete. U ovom alatu možete videti koja verzija reklame je donela najbolje rezultate, kao i proceniti efikasnost prikaza oglasa i izvršiti potrebne promene.

SVRHA OGLAŠAVANJA I CILJ OGLAŠAVANJA

Koncept, vrste i funkcije oglašavanja Koji je cilj marketinga?

Uobičajeno je reći da je to motor trgovine. I to je tačno, jer privući pažnju kupca – to je nesumnjiv i glavni cilj reklamiranja.

Koncept i cilj oglašavanja

Oglašavanje (marketing) jeste informacija o objektima koji se prodaju na tržištu dobara ili usluga, a distribuiraju se na različite načine, sa ciljem da se privuku pažnja na ove objekte i ujedno se zagreje interesovanje potencijalnih potrošača za njih. Postoji nekoliko vrsta oglašavanja:

  • komercijalno – podstiče rast prodaje, prodaje, povećanje prometa;
  • privatno – uključuje reklamne usluge privatnih kompanija i organizacija;
  • socijalno – posebna vrsta oglašavanja koja ima za cilj postizanje dobrotvornih ciljeva; političke i druge vrste.

Predmeti oglašavanja su rezultati različitih vrsta aktivnosti:

  • roba određenog proizvođača;
  • razne usluge;
  • događaji (koncerti, takmičenja, sportski događaji) i tako dalje.

Predmeti oglašavanja su rezultati različitih vrsta aktivnosti:

Oglašavanjem se promoviše prezentacija i promocija robe i usluga na potrošačkom tržištu, a plaćanje za nju vrši direktno naručilac oglasa.

Ciljevi oglašavanja

Glavni cilj oglašavanja (marketinga) je usmeren na povećanje prodaje različite robe kao i povećanje obima pruženih usluga. U isto vreme, svaki oglašivač sledi svoje ciljeve, a to su:

  • promocija svog brenda;
  • povećana potražnje za tim proizvodima;
  • povećanje kanala prodaje;
  • promocija prepoznavanja proizvoda;
  • krajnji cilj promocije je povećati količinu prodaje.

Zadaci oglašavanja

Uspješno oglašavanje znači rješavanje sljedećih zadataka:

  • potencionalnom potrošaču pružiti informacije o suštinski novom proizvodu i njegovim osnovnim kvalitetama;
  • informisati potrošača o uslovima prodaje robe; da ubede potrošača u prednosti ovog proizvoda u odnosu na već postojeće slične;
  • ojačajte ugled vaše kompanije u očima potrošača i ostalih učesnika na tržištu.

Da bi bio postignut cilj marketinga, oglašavanje bi trebalo da ima i pojačani karakter, što mu omogućava neprestano zagrevanje interesovanja potencijalnih potrošača za proizvode proizvođača. To mogu biti razni dodatni štandovi sa logotipom kompanije ili marke. Kada postavljate reklamne ciljeve, potrebno je proučiti položaj predloženog brenda među proizvodima iste kategorije. Važna tačka u pitanju načina na koji će se rešiti zadaci oglašavanja je koordinirana interakcija oglašivača sa nama. Nama je potrebno da se dobro upoznamo sa karakteristikama predmeta oglašavanja, jer u suprotnom cilj neće biti postignut.

Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO