2. PUBLIKA OGLASA

Kako da sami napravite analizu ciljane publike – ANALIZA “PUBLIKA OGLASA”

PUBLIKA OGLASA – BESPLATNI OGLAS

Digitalna agencija “BESPLATNI OGLAS” analizira tržište i na ovim stranicama ćemo govoriti o tome kako sami napraviti analizu ciljane publike “PUBLIKA MARKETINGA”.

Na tržištu postoji mnogo alata koji vam omogućavaju interakciju sa publikom, ali velika količina informacija koja napada svakog kupca razvija njegov imunitet. Teško je doći do kupca ako poruka ne zadovoljava njegove zahteve i interese. Navešćemo najvažnije stvari kako bi na najbolji način mogli da sagledate šta zahteva publika marketinga (oglašavanja).

1. CILJ OGLAŠAVANJA

Da biste odabrali pravu svrhu oglašavanja, odgovorite na pitanje: „Šta želim postići ovim oglasom?“ Na primer, to može biti povećanje prodaje na web lokaciji, povećanje broja preuzimanja aplikacije ili povećanje svesti o brendu.

2. PUBLIKA OGLASA

Setite se šta znate o ljudima koje želite upoznati (koliko imaju godina, gdje žive itd.) I odaberite odgovarajuće demografske i ponašajne ​​karakteristike za svoju publiku.

3. MESTO OGLAŠAVANJA

Sada je vreme da odlučite gde želite da prikazujete svoje oglase. To može biti Facebook, Instagram, Messenger, Publika mreža – ili sve odjednom. Pored toga, u ovoj fazi možete odabrati mobilne uređaje na kojima ćete prikazivati oglase.

4. BUDŽET OGLAŠAVANJA

Navedite dnevni budžet ili budžet za celo vreme trajanja reklame, kao i period u kome želite da prikažete oglas. Zahvaljujući tome, nikada nećete potrošiti više nego što želite.

5. FORMAT OGLASA

Odaberite između šest formata oglasa – optimizirani su za bilo koji uređaj i brzinu veze. Možete prikazati jednu ili više slika ili video zapisa u jednom oglasu.

6. NARUDŽBINA OGLASA

Predani oglasi ići će na aukciju, a mi ćemo početi da ih prikazujemo ljudima.

7. UPRAVLJENJE OGLASIMA

U upravljačkom delu oglasa možete da pratite performanse tekuće kampanje i da je uređujete. U ovom alatu možete videti koja verzija reklame je donela najbolje rezultate, kao i proceniti efikasnost prikaza oglasa i izvršiti potrebne promene.

PUBLIKA OGLASA – Kako doći do kupca?

Ponudite mu rešenje za njegov problem na pogodan način za njega. Da biste identifikovali problem, potrebno je analizirati ciljnu publiku oglasa.

Analizu ciljane publike (PUBLIKA OGLASA) možete i sami da uradite bez da pribegavate uslugama specijalizovanih agencija. U procesu analize ciljane publike možete pronaći nova rešenja i poslovne mogućnosti.

BESPLATNI OGLAS je razvio jednostavan primer koji će vam pomoći da samostalno analizirate ciljanu publiku.

Šta je analiza ciljne publike – “publika oglasa”?

Važna tačka. Potrošač i kupac nisu uvek ista osoba.

Na primer, kupujem cveće za sebe – kupac sam i potrošač. Ukoliko cveće kupujem kao poklon svojoj majci – kupac sam ja, majka mi je potrošač. Izabraću cvećaru u skladu sa svojim željama, a cveće koje voli majka.

  • Segmentacija korisnika

Analizirajmo ciljnu publiku na primeru cvećare.

Analiziramo ne samo naše kupce, već i potencijalne.

Ko kupuje cveće (ne samo u vašoj prodavnici).

Kao rezultat toga, dobili smo nekoliko segmenata sa različitim interesovanjima i ciljevima. Žena koja radi u cvećari kupuje cvijeće za događaje, svoje bliske itd. Student kupuje cveće za devojku i majku za vreme praznika. Učenik kupuje za mamu i baku. Svi su oni kupci cveća.

PUBLIKA OGLASA – Šta predstavlja analiza publike oglasa?

Jedna od osnova efikasne prodaje je analiza ciljane publike oglasa. Pre nego što uđu na tržište i ponude svoje proizvode i usluge, dobavljači i proizvođači uvek proučavaju karakteristike onih potrošača koji će im postati kupci.

Preliminarna analiza ciljane publike oglasa smanjuje troškove promocije proizvoda. Na kraju, mnogo je jeftinije i brže doći do lokacije onih ljudi koji su već spremni obaviti kupovinu i razmotriti ponudu.

Uprkos činjenici da su klijenti „hladni“, oni i dalje mogu da odgovaraju ciljanim parametrima. Čak i ako ne razmotre narudžbu ili kupovinu od vas u kratkom roku, njih će više zanimati vaša ponuda nego potrošači koji nisu ciljani.

Potencijalni nerazvijeni interes možete prepoznati samo po određenim znakovima. A da bi se utvrdili ovi znakovi, potrebno je analizirati ciljnu publiku.

Proučivši potrošačke sklonosti i profile onih koji već koriste vašu uslugu, možete prepoznati potencijalne kupce iz ukupne mase. U stvari, kontinuirana analiza ciljne publike, ako je već imate, zaslužuje pažnju.

Proces optimizacije čak i gotove ciljne publike ne prestaje. Trebali biste dosledno proučavati njegove sklonosti određenim proizvodima ili efikasnost komunikacionih kanala. Na primer, korišćenjem praćenja poziva možete odrediti koji izvori prometa donose najviše ciljane pozive.

Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO