4. BUDŽET OGLAŠAVANJA

BUDŽET OGLAŠAVANJA – BESPLATNI OGLAS

Budžet oglašavanja određujete sami. Mi besplatno za Vas možemo napraviti Vašu strategiju marketinga, preko koga bi naglo uvećali posećenost vaše web prezentacije, a time ujedno povećali i prodaju vašeg proizvoda ili usluge koju nudite.

1. CILJ OGLAŠAVANJA

Da biste odabrali pravu svrhu oglašavanja, odgovorite na pitanje: „Šta želim postići ovim oglasom?“ Na primer, to može biti povećanje prodaje na web lokaciji, povećanje broja preuzimanja aplikacije ili povećanje svesti o brendu.

2. PUBLIKA OGLASA

Setite se šta znate o ljudima koje želite upoznati (koliko imaju godina, gdje žive itd.) I odaberite odgovarajuće demografske i ponašajne ​​karakteristike za svoju publiku.

3. MESTO OGLAŠAVANJA

Sada je vreme da odlučite gde želite da prikazujete svoje oglase. To može biti Facebook, Instagram, Messenger, Publika mreža – ili sve odjednom. Pored toga, u ovoj fazi možete odabrati mobilne uređaje na kojima ćete prikazivati oglase.

4. BUDŽET OGLAŠAVANJA

Navedite dnevni budžet ili budžet za celo vreme trajanja reklame, kao i period u kome želite da prikažete oglas. Zahvaljujući tome, nikada nećete potrošiti više nego što želite.

5. FORMAT OGLASA

Odaberite između šest formata oglasa – optimizirani su za bilo koji uređaj i brzinu veze. Možete prikazati jednu ili više slika ili video zapisa u jednom oglasu.

6. NARUDŽBINA OGLASA

Predani oglasi ići će na aukciju, a mi ćemo početi da ih prikazujemo ljudima.

7. UPRAVLJENJE OGLASIMA

U upravljačkom delu oglasa možete da pratite performanse tekuće kampanje i da je uređujete. U ovom alatu možete videti koja verzija reklame je donela najbolje rezultate, kao i proceniti efikasnost prikaza oglasa i izvršiti potrebne promene.

Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO