6. NARUDŽBINA OGLASA

NARUDŽBINA OGLASA – BESPLATNI OGLAS

Kada napravimo oglas, posle Vaše provere isti puštamo da za Vas prikuplja potencijalne kupce, tj. sve koji su zainteresovani za proizvod ili uslugu koju Vi nudite.

1. CILJ OGLAŠAVANJA

Da biste odabrali pravu svrhu oglašavanja, odgovorite na pitanje: „Šta želim postići ovim oglasom?“ Na primer, to može biti povećanje prodaje na web lokaciji, povećanje broja preuzimanja aplikacije ili povećanje svesti o brendu.

2. PUBLIKA OGLASA

Setite se šta znate o ljudima koje želite upoznati (koliko imaju godina, gdje žive itd.) I odaberite odgovarajuće demografske i ponašajne ​​karakteristike za svoju publiku.

3. MESTO OGLAŠAVANJA

Sada je vreme da odlučite gde želite da prikazujete svoje oglase. To može biti Facebook, Instagram, Messenger, Publika mreža – ili sve odjednom. Pored toga, u ovoj fazi možete odabrati mobilne uređaje na kojima ćete prikazivati oglase.

4. BUDŽET OGLAŠAVANJA

Navedite dnevni budžet ili budžet za celo vreme trajanja reklame, kao i period u kome želite da prikažete oglas. Zahvaljujući tome, nikada nećete potrošiti više nego što želite.

5. FORMAT OGLASA

Odaberite između šest formata oglasa – optimizirani su za bilo koji uređaj i brzinu veze. Možete prikazati jednu ili više slika ili video zapisa u jednom oglasu.

6. NARUDŽBINA OGLASA

Predani oglasi ići će na aukciju, a mi ćemo početi da ih prikazujemo ljudima.

7. UPRAVLJENJE OGLASIMA

U upravljačkom delu oglasa možete da pratite performanse tekuće kampanje i da je uređujete. U ovom alatu možete videti koja verzija reklame je donela najbolje rezultate, kao i proceniti efikasnost prikaza oglasa i izvršiti potrebne promene.
Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO