Da biste odabrali pravu svrhu oglašavanja, odgovorite na pitanje: „Šta želim postići ovim oglasom?“ Na primer, to može biti povećanje prodaje na web lokaciji, povećanje broja preuzimanja aplikacije ili povećanje svesti o brendu.
Setite se šta znate o ljudima koje želite upoznati (koliko imaju godina, gdje žive itd.) I odaberite odgovarajuće demografske i ponašajne karakteristike za svoju publiku.
Sada je vreme da odlučite gde želite da prikazujete svoje oglase. To može biti Facebook, Instagram, Messenger, Publika mreža – ili sve odjednom. Pored toga, u ovoj fazi možete odabrati mobilne uređaje na kojima ćete prikazivati oglase.
Navedite dnevni budžet ili budžet za celo vreme trajanja reklame, kao i period u kome želite da prikažete oglas. Zahvaljujući tome, nikada nećete potrošiti više nego što želite.
Odaberite između šest formata oglasa – optimizirani su za bilo koji uređaj i brzinu veze. Možete prikazati jednu ili više slika ili video zapisa u jednom oglasu.
U upravljačkom delu oglasa možete da pratite performanse tekuće kampanje i da je uređujete. U ovom alatu možete videti koja verzija reklame je donela najbolje rezultate, kao i proceniti efikasnost prikaza oglasa i izvršiti potrebne promene.