(Besplatni brojač) Zašto treba instalirati brojač na svoju web lokaciju?
Zamislite da vaša prezentacija predstavlja neku vrstu
prodavnice u koju ljudi ulaze, u kojoj kupci razmišljaju o nečemu, tu biraju
razne proizvode, odlaze u određena odeljenja Vaše prodavnice. Neka Vaša roba tu
njih privlači, neka druga, naprotiv, nikoga ne zanima, a neki posetioci su
jednostavno ušli i odmah izašli iz prodavnice.
Na primjer: ako na ulazu u ovu Vašu prodavnicu instalirate običan šalter, koji
će jednostavno brojati broj ljudi koji su posjetili prodavnicu tokom dana nju,
imaćete uvid u broj posetioca, njihovim željama i potrebama. Na primer, u
ponedeljak je ušlo 20 ljudi, a u nedelju isto 20 – i šta će ti podaci dati
Vama? Ti podaci su Vama važni, kako bi videli kako su se kupci ponašali u
prodavnici i razumeli šta treba učiniti, možda da napravite neke promene tako da
se proda više robe.
– Pravilo broj 1.
Na Vašoj prezentaciji treba biti instaliran multifunkcionalni
brojači koji pružaju maksimalne statističke informacije za njegovu dalju
analizu.
Brojači su po difoltu vidljivi, odnosno opšte-dostupni svima, a mogu biti i
sakriveni, gde podatke samo vlasnik može da vidi.
– Koji brojač je bolje postaviti, vidljiv ili skriven?
Pitanje je vrlo delikatno i nije tako jednostavno na njega
odgovoriti nedvosmisleno. S jedne strane, vidljivi brojači daju verodostojnost
sajtu. Na primer, odlučio sam da kupim proizvod i vidim da je u ovoj prodavnici
ceo dan bilo samo tri posetilaca. Ja ću verovatno pomisliti, možda bih trebalo
da potražim i u nekoj sličnoj prodavnici. Idem dalje i odem do sledećeg
supermarketa, pogledam šalter i shvatim da je 500 ljudi gledalo i interesovalo
se za određeni proizvod. Ovo uliva poverenje u ovu prodavnicu i ja ću
najverovatnije ovde da obavim kupovinu.
Ali još nisam sve kupio i odlazim u drugu prodavnicu gde postoji šalter, ali
statistika poseta je skrivena. Šta ću učiniti u ovom slučaju? Malo razmišljam i
odlazim da ispitam odjeljenja: dostupnost asortimana, kvalitet robe, ljubaznost
osoblja, generalno ću iznijeti svoje mišljenje i ako me konačno uveri u
pouzdanost ove institucije, kupit ću, a ako ne, prodavnica će izgubiti kupca.
Zašto dajemo ove primere? Samo želimo da Vi, sami razamislite koji tip brojača
Vama treba, u zavisnosti od teme i pravca vaše prezentacije.
– Pravilo broj 2.
Ne instalirajte na svoju prezentaciju jednostavan brojač da
samo prati broj posetilaca dnevno. Vama je potreban brojač koji će Vam ukazati
na celokupno ponašanje posetilaca na Vašoj web stranici.
Dakle, šta bi uradio dobar vlasnik prodavnice? Verovatno će u svako odeljenje
staviti uređaje za nadgledanje i računovodstvo, sa nizom različitih funkcija kao
što su: koliko vremena je ovaj ili onaj kupac proveo u prodavnici uopšte, koje
je odeljenja posetio i koliko vremena je proveo u svakom od njih. Takođe,
uređaji će uzeti u obzir koji su posetioci proizvoda posvetili najviše pažnje i
na koje proizvode uopšte nisu gledali, itd. Detaljna statistika će dati opštu
sliku i prave i ispravne podatke vlasniku za razmišljanje i on će sigurno
izvesti iz toga odgovarajuće zaključke i sve srediti tako da njegov posao samo
ide napred u budućnost.
BESPLATNI BROJAČ – VRSTE
Vrste brojača koje postavljamo … izaberite svoj tip brojača …
Svi besplatni servisi – besplatni brojač
1. Besplatni poddomen
Vaš sajt (prezentacija) biče prikazana kako na ovoj naslovnoj stranici besplatnioglasi.rs tako i na posebno napravljenom poddomenu. To sve Vam omogućava da Vaša postavljena prezentacija bude primećena od velikikog broja zainteresovanih za Vaš proizvod ili uslugu koju nudite. Naravno to sve se odražava i na broj poseta prezentacije koju ste napravili. Na samoj prezentaciji postavljamo i mogućnost da zainetresovani mogu da pronađu Vašu prezentaciju i preko društvenih mreža. Sami možete da izaberete ka kojim društvenim mrežama će voditi ka Vašoj prezentaciji.
2. Besplatni logo
Radimo dizajn za Vaš logo i ujedno zajedno biramo podlogu (temu) gde će se nalaziti vaša prezentacija za proizvod ili uslugu. Ukoliko nemate svoj logo preko našeg grafičkog redaktora Vama ćemo dati predloge izgleda i postavićemo logo, kako na samoj prezentaciji, tako i na proizvodima koje nudite. Time pojačavate prepoznatljivost Vaše firme i samog brenda koga zastupate. Osim toga na samoj prezentaciji koja može imati više stranica u saradnji sa Vama zajedno biramo odgovarajuću temu koja Vama odgovara.
3. Besplatni tekst
Vi samostalno pišete svoj tekst za prezentaviju proizvoda ili usluge koju nudite, a mi ćemo ga prilagoditi tako da bude dobro SEO optimiziran. Pisanje teksta spada u deo SEO optimizacije i u tu svrhu poslaćemo Vam niz početnih smernica koje trebate da ispunite da bi Vaš tekst bio optimiziran i prihvaćen od najvećih svetskih pretraživača i dobro rangiran. U SEO optimizaciju osim teksta, spada i optimizacija fotografija, koje ćemo prilagoditi za prikaz na Vašoj prezentaciji (optimiziramo fotografije, kako bi sama WEB stranica mogla jednostavno i brzo da se učita i otvori).
4. Besplatni SEO
Ceo sajt a posebno naslovna strana mora biti SEO usklađena i optimizirana kako bi drugi zainteresovani mogli da vide šta to Vi nudite. U tu svrhu, koristimo programe za optimizaciju gde je optimizacija stranica prikazana na skali od 0-100. U rad, puštamo samo one stranice koje su ocenjene sa koeficijentom od i preko 80, što ukazuje da je sama stranica dobro optimizirana. Ukoliko ne zadovoljava ovaj uslov tekst i fotografije vraćamo Vama na doradu ili mi sami dorađujemo jer neoptimizirane stranice ne prikazujemo na ovom sajtu.
5. Besplatni brojač
Na Vašoj web stranici postavljamo Yandex brojač, koji vam omogućuje da imate uvid u posećenost svoje prezentacije. Web brojač je idealno sredstvo pomoću koga ćete imati u svakom momentu tačno stanje posećenosti Vaše WEB lokacije i pomoću koga možete lako da planirate dalja dejstva u vezi sa popularizacijom prezentacije. Najveću pomoć besplatni brojač će Vam pružiti kada otpočne kampanja i masovni pregled Vaših stranica jer tu ćete moći da za svaki dan utvrdite koji je način oglašavanja za Vas najplodonosniji i koji tip marketinga će te koristiti.
6. Besplatna verifikacija
Vašu postavljenu prezentaciju prijavljujemo na najveće svetske pretraživače: Google, Yahoo (Bing), Yandex i dr. Osim na tim pretraživačima postavljena prezentacija će se pojaviti i na nizu manjih lokalnih pretraživaća. Samo prijavljivanje na najveće svetske pretraživače spada u deo SEO optimizacije jer samo tako potpuno besplatno primaćete veliki broj posetioca potpuno besplatno. Zato je potrebno dobro optimizirati prezentaciju kako bi sama prezentacija bila dobro rangirana na pretraživačima.
7. Besplatni katalog
Posle izrade prezentacije istu prijavljujemo u najvćim srpsko-hrvatskim jezičnim katalozima, za veći br. posetioca. Veliki broj posetioca vama će stizati preko društvenih mreža kao i sa sajtova koji dozvoljavaju upise u svoj katalog. Zainteresovani posetioci mogu dakle Vašu prezentaciju pronaći i na drugom sajtu gde je postavljen direktnii link ka Vašem sajtu. Baš iz tog razloga postavljenu prezentaciju publikujemo i u katalozima drugih oglašivača i ostvarujemo dobre “bele” veze, a što u krajnjoj liniji utiče i na samu vidljivost i posećenost Vaše prezentacije.
8. Besplatna zajednica
Mi Vam omogućavamo da možete lako da komunicirate preko facebook zajednice,…. ujedno za Vas pravimo i facebook stranice. Najpre otvaramo facebook stranice i publikujemo Vašu novu prezentaciju kako bi bila vidljiva velikom broju korisnika. Kada ovu publikaciju završimo onda idemo na formiranje facebook zajednice, i nju ostavljamo slobodnu (otvorenu) kako bi svi zainteresovani za Vaš proizvod ili uslugu mogli da se pridruže ovoj zajednici. Preko ove facebook zajednice, Vi ste u mogućnosti da neposredno komunicirate sa kupcima Vaših proizvoda ili usluga.