ČET BOT

ČET BOT

Čet bot i kako ih koristiti u poslu:

Ovde ćemo reći koje poslovne zadatke rešavaju čet botovi i kako da kreirate sopstvene čet botove bez programera.
Čet botovi su počeli da dobijaju na popularnosti 2017. godine, kada su IT kompanije, banke i osiguravajuće kompanije počeli masovno da ih uvode. Danas preko virtuelnog sagovornika mogu da se naručuju taksi usluge, rezervišu stlovi u restoranima, biraju filmovi u bioskopima i obavljaja kupovina.

U 2018. godini globalno tržište čet bota dostiglo je 1,27 milijardi dolara. U 2019. godini porasla je na 2 milijarde i dalje raste za 30% godišnje. Do 2023. godine tržište botova će porasti na preko 4 milijardi dolara.

Čet botovi žive tamo gde žive moderni korisnici tih usluga: u instant mesendžerima (Telegram-u, Vhatsapp-u) i na društvenim mrežama (Facebook-u, Instagram-u). Generacija IT je toplo i brzo prihvatila ovu novu tehnologiju. Istraživanja na mreži je pokazalo da 58% korisnika koristi čet botove. Od onih koji nisu isprobali tehnologiju, 53% je zainteresovano za upotrebu čet robota u bliskoj budućnosti. 67% ispitanika je spremno za kupovinu putem čet robota.
 

Koje zadatke rešava čet bot?

Čet botovi su dizajnirani da automatizuju komunikaciju. Najjednostavniji funkcionišu prema scenarijima u kojima su registrovani odgovori na svako pitanje. Botovi ozbiljnije prepoznaju prirodni govor osobe i poboljšavaju se zahvaljujući mašinskom učenju.

Za šta mogu da koristim čet bota?

ČET BOT KORIŠĆENJE
ČET BOT KORIŠĆENJE

1. Podrška kupcima

Chatbot će biti postavljen na web lokaciji, i odgovaraće na tipična pitanja klijenta. Robot može neumorno raditi 24 sata dnevno i zameniti zaposlene.

2. Korisnički servis

Preko botova možete lako kupovati i naručivati usluge. U maloprodaji sa stalnim širenjem asortimana postaje sve teže tražiti određene proizvode. Bot za ćaskanje kroz kratku anketu razumeće šta zanima Vašeg klijenta.

“Počeli smo sa standardnim onlajn konsultantom na ovoj web lokaciji. U početku nam je puno pomogao, spasili smo menadžere od standardnih pitanja tokom poziva. Vodili su dijalog sa kupcima preko mobilne aplikacije.

 U procesu smo pronašli nedostatke. Kupci su očekivali trenutni odgovor, a celokupno odeljenje prodaje bilo je na telefonu, poruke internetskog konsultanta morale su da sačekaju 1-2 minuta. Naravno, ovo je smanjilo konverziju. Ubrzo je on-line konsultant bio prepun pitanja tehničke podrške koja se odeljenja za prodaju nisu ticala.

 Tada smo odlučili da konsultanta zamenimo čet botom. Započeo je dijalog sa potencijalnim kupcima, postavljao je pojašnjenja i doveo klijenta u glavni obrazac razgovora. Za godinu korišćenja robota, konverzija sa web lokacije povećala se za 12%.

 Prvi dodir sa klijentom događa se u bilo koje doba dana, klijente ne nervira više spora reakcija menadžera, kao što je to bio slučaj u live chat-u. Menadžeri više ne obrađuju neciljane zahteve, u proseku 2% klijenata pokazuje negativan odgovor na formalni odgovor čet bota.

 Odlučili smo da se tu ne zaustavljamo i predložili smo mušterijama da kreiraju specijalizirovane scenarije za čet bot komunikaciju sa kupcima fitnes kluba kako bi tu uslugu prodali našoj publici.

 Kao rezultat, zajednički smo razvili 10 scenarija za najčešće ponude u fitnes klubovima. Čet bot može ponuditi besplatnu probnu lekciju, saznati o kome je reč, razgovarati o uslugama i zatražiti broj telefona. Naši kupci su pohvalili rezultat.

 Isprobali smo chatbotove na sebi i na svojim klijentima. Jedan rezultat – više prednosti”

3. Marketing

Chatbot je još jedno marketinško sredstvo koje će vam pomoći da distribuirate sadržaj, održavate lojalnost kupaca i prikupite analitiku. Radite biltene, obaveštavajte kupce o promocijama, prikupljajte povratne informacije o robi ili uslugama, kvalitetu usluge.

 Šef investicione kompanije Puzzle Capital

“U avgustu ove godine tražili smo partnere za otvaranje poslovnica Puzzle Capital-a u raznim regionima. Malo je primalaca otvorilo poruke e-pošte sa liste e-pošte, tako da smo odlučili da isprobamo marketing putem chat robota.

 Postavili smo chat bot na Telegram i Facebook, dali linkove za chat botove u mini-sletu. chatbot je korisniku dao PDF sa upustvima kako otvoriti prodajno mesto u regionu. Takođe je predložio da se registruju za sledeću onlajn emisiju kod osnivača kompanije. Pre onlajn emitovanja, četbot je svakog dana korisnicima pružao korisne video zapise u trajanju od 5-10 minuta. Bot sa sadržajem izdaje se u zavisnosti od segmenta ciljane publike koja je pronašla korisnika.

 Koristeći čet bot, privukli smo prve regionalne partnere. Pokazalo se da je broj ljudi koji su došli na onlajn emitovanje putem chat robota 2,5 puta veći od biltena putem e-pošte.

 Sada pripremamo korporativni mikro trening na čet bot-u za regionalne partnere. Naš internetski kurs podelili smo u manje blokove, uveli smo intermedijarne testove, dodatne materijale. Očekujemo da će čet bot pomoći partnerima da brže i bolje uče. A mi zauzvrat mi prepoznajemo njihovu snagu i slabost.”

4. Rad unutar kompanije

Hitno vam je potrebna sala za sastanke, ali zauzeta je, trebate odmah znati datume odmora, ali menadžer ne odgovara u ovo vreme, mučila Vas je neizvesnost oko avansa. čet botovi mogu pomoći u optimizaciji svih ovih procesa i odgovoriti na uobičajena pitanja zaposlenih.

Voditelj grupe proizvoda i analitike, konvergentni mediji

“Pažljivo pratimo obuku zaposlenih: početnici dobijaju detaljna uputstva od rukovodilaca i mentora, svi imaju pristup impresivnoj biblioteci internih obuka.

 Tačno, naša elektronska biblioteka ne može se nositi sa rešenjima kratkoročnih problema. Čak i oni koji rade u kompaniji već nekoliko godina i dalje postavljaju jednostavna pitanja.

 Kao rešenje razvili smo čet botove. Za razliku od štampanog materijala (= utopija) i korporativnog biltena (= haos), čet bot pruža brz odgovor na jednostavna pitanja.

 Intervjuisali smo rukovodioce i više menadžere, kadrove i nove ljude. Na osnovu rezultata identifikovali smo zadatke za čet botove: organizovanje interne komunikacije, brzo traženje informacija i dokumenata, automatizacija unutrašnjih poslovnih procesa, integracija sa drugim unutrašnjim sistemima, praćenje psihološkog stanja zaposlenih, razvoj indetifikacione marke.

 Naš bot prati pridošlice tokom obuke, odgovara na pitanja zaposlenih, traži informacije o ključnim zahtevima i radi sa aplikacijama. Tokom nedelje rada sa čett botom, 78% zaposlenih u kompaniji je komuniciralo. Sesija se sastojala od prosečno 7 poruka, a njeno prosečno vreme bilo je 3 minuta.

 Prilagođavanje početnika sa čet botom je trajalo u proseku mesec dana brže, menadžeri troše 40% manje vremena na rutinu. Učešće zaposlenih u radnom toku se povećava za 55%, a rukovodioci ljudskih resursa oslobađaju se u proseku 8 sati nedeljno, koje su potrošili na odgovore na ista pitanja.

 Iz korporativnog rešenja, C-bot je prerastao u nezavisan proizvod. Može da se ugradi u Skipe, Slack, Telegram, FB, VK, Viber ili u trenutne platforme kompanije.”

5. Regrutovanje

Funkcionalnost botova za napredne osobe je primarno prikupljanje informacija o kandidatima. Na osnovu razgovora sa čet botom, rukovodilac za ljudske resurse odlučuje koje kandidate će pozvati na intervju uživo, kome treba dati test zadatak, a koga treba da odloži za kasnije.

Digitalni direktor Sever.AI


“Napravili smo čet bota za zapošljavanje i počeli sami da ga koristimo u 2017. godini.
 
 Razgovor o zapošljavanju ili otpuštanju zaposlenog oduzima puno vremena. Te procese treba bar delimično automatizovati. Da biste saznali koliko je kandidat zainteresovan za konkurs i odgovara li formalnim zahtevima, prikladno je koristiti botove za ćaskanje. Ovo štedi do 95% vremena regrutovanja na rutinske zadatke.
 
 Čet bot analizira CV i interviše potencijalnog zaposlenika u prvim fazama intervjua. Zatim obrađuje odgovore i, u zavisnosti od scenarija, poziva na sastanak ili video intervju. Kandidat može dobiti detaljan odgovor na pitanje i ne čekati dok ga menadžer reši.
 
 Obavili smo adaptacijske i izlazne intervjue zaposlenih u maloprodaji. Pokazalo se da je 97% ispitanika odgovorilo na pitanja – to pokazuje spremnost neke osobe da komunicira sa robotom.
 
 Naš čet bot je takođe pomogao da se zaposle u telekom kompaniji. Robot je pregledao 1500 CV-a, intervjuisao je 450 kandidata, 40 njih je pozvao na razgovor. Kao rezultat toga, kompanija je zaposlila 5 novih radnika. Robot za čet će pregledati CV koji osoba provede 100 minuta pišući ga u samo 5 sekunde. Stoga se postupak pretraživanja i proučavanja profila kandidata nekoliko puta ubrzava.”

Gde je najbolje postaviti čet bot za ćaskanje?

Čet bot se može postaviti na bilo koju društvenu mrežu, oglase, pa čak i postaviti na vašu web lokaciju. Koju web lokaciju izabrati za rad u budućnosti?

Prema informatičkoj kompaniji R-Stile Softlab, 71% banaka smatra da obećava ugrađivanje čet bota u trenutne poruke, 39% na sajtu i 35% na društvenim mrežama.

VhatsApp, Facebook Messenger, VeChat i Viber prikupljaju 3 milijarde aktivnih korisnika mesečno. U glavnim društvenim mrežama ukupan broj aktivnih korisnika mesečno iznosi 2,7 milijardi.

Neki alati za izradu botova omogućavaju vam da obuhvatite do devet različitih web lokacija. Pokretanje čet bota nalazi se na onim kanalima koje koristi vaša ciljna publika. Kako ne biste izolirali korisnike drugih društvenih mreža, izvršite reviziju vašeg istraživanja. Bolje da ažurirate podatke i napravite prognozu gde će vaša publika biti sutra.

Kako napraviti čet bot svojim rukama?

Na tržištu programera, standardni bot sa osnovnim funkcijama koštaće 500-600 dolara. Oni ozbiljniji, prema IT kompaniji Singularika, od 2,5 do 13 hiljada dolara (da). Ali zašto plaćati više ako prvog čet bota možete stvoriti besplatno ili uz mala ulaganja?

35 od 50 dizajnera čet botova dizajnirani su za ne-specijaliste i opremljeni su vizuelnim interfejsom.

Prikupili smo najpopularnije platforme na kojima možete kreirati svoj čet bot.

ČET BOT PLATFORME
ČET BOT PLATFORME

A1. Chatforma

Jedan od prvih ruskih dizajnera čet botova. Botovi za čet prepoznaju korisničke zahteve po ključnim rečima i pružaju relevantne odgovore. Oni se slobodno integrišu sa uslugama trećih strana: kalendarima, obrascima za rezervaciju, i drugim sistemima.

Korisnici robota mogu se podeliti na liste korisnika i ponuditi im odgovarajuće informacije u reklamne poruke. Takođe u samom dizajneru možete da kreirate navigaciju pomoću tastera, registracione forme, ankete ili naloge unutar chat-a.

Chatforma nudi besplatni probni period od 15 dana i stvaranje 4 robota. Svaki sledeći košta oko 30 dolara mesečno.

A2. Botmother

Izrazita karakteristika Botmother-a je njegova platforma. Dovoljno je jednom prikupiti robota da biste radili na šest platformi: Telegram, Facebook, Viber, VhatsApp, VKontakte i Odnoklassniki. Nekoliko zaposlenih može istovremeno da uređuje i komentariše bot.

Čet-botovi iz Botmother-a mogu poslati klijentima podatke iz sistema kompanije, na primer, o statusu računa ili kašnjenju narudžbine. Sistem takođe daje pristup dijalozima za preuzimanje klijenta ako bot to ne uspe.

Prvi čet bot može se napravi potpuno besplatno.

A3. Aimylogic

Ovde uživanje u čet botovima nije jeftino, cena poslovnih tarifa je od 100 dolara mesečno. Ali to vam omogućava da napravite ozbiljan chatbot sa modulom (ima mogućnost razumevanja prirodnog jezika). Takvi botovi ne biraju samo odgovore po ključnim rečima, već razumeju i živi govor, razlikuju nijanse značenja, određuju potrebe korisnika i daju prave odgovore. Mašinsko učenje pomaže robotu da postane pametniji sa svakim novim dijalogom.

A4. Flow XO

Usluga nudi jednostavan interfejs i proces kreiranja robota. Za one koji žure, postoje gotovi univerzalni šabloni. Bot može korisnicima slati notifikacije i prikupljati informacije o njima. Glavna specijalizacija Flov XO je prodaja.

Loše kod ovi robota je to što ovog robota možete postaviti na samo četiri platforme, od kojih su dve popularne: Facebook i Telegram. Flov KSO nudi dvonedeljnu obuku, tehničku podršku putem pošte i stvaranje pet botova besplatno. Ako želite više, standardni plan košta 19 dolara mesečno.

A5. Chatfuel

Ovaj čet bot se pozicionira kao odličan alat za poslovanje i može se pohvaliti velikim brojem projekata sa velikim brendovima (Adidas, Nivea, Lego i drugi). Chatbot se integriše sa uslugama trećih proizvođača, radi na platformama Facebook Messenger i Telegram. Da biste započeli rad na ovom čet botu sa Chatfuel-om, trebate da imate samo sedam minuta vremena. Konstruktor je besplatan i ne zahteva nikakvu registraciju.

Chatfuel i Flow XO su pogodni za prodaju, Botmother i Aimylogic su pogodni za marketing korisničku podršku, sa njima možete takođe pokriti više kanala. Chatforma je pogodna za korisničku uslugu i optimizaciju internih procesa kompanije. Glavna stvar u implementaciji čet bota, kao i bilo kojih drugih alata, je da pravilno postavite svoj glavni cilj, šta sa ovim čet botom želite da postignete.

Prijavite se za postavljanje svojih besplatnih oglasa i izradu besplatnih web stranica:

BESPLATNO OGLAŠAVANJE

BESPLATNI MARKETING

ČET BOT PLATFORME

INSTAGRAM – ČET BOT

PINTEREST- ČET BOT

https://pin.it/2HCTezx

REDDIT- ČET BOT

Čet bot, postavite čet bot na svojoj web stranici !!! from u/besplatnioglas

SCOOP – ČET BOT


Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *