Prvi na Googlu

Prvi na Googlu – kako to ostvariti ?

Ispoštujte ova 4 koraka i ne brinite se i Vaš će sajt će biti prvi na Googlu. Da ovo ispunite potrebno vam je neko vreme, ali sav uložen trud ubrzo će se vratiti kroz dobru posećenost Vaših web stranica.

SEO (optimizacija za pretraživače) označava optimizaciju sajta za poboljšanje njegove pozicije u rezultatima pretraživača, pre svega na Googlu. Kako bi vaš sajt bio prvi na Googlu potrebna je dobra optimizacija sajta. Optimizacija uključuje čitav niz promena i postupaka na sajtu, omogućavajući Vama da ga dovedete u stanje koje će ga pretraživači ceniti. Sam rezultat uspešne promocije jeste taj da web sajt postaje prvi na Googlu i Vi tako automatski dobijate stabilan izvor „jeftinih“ potencijalnih klijenata.

Možda se čini da je dolazak na prvu stranicu na Googleu vrlo težak posao. Google koristi mnogo alata i algoritama za određivanje redosleda rezultata koji se često ažuriraju. Potrebno je da izvršite samo nekoliko jednostavnih koraka i tako možete stvoriti jedinstvenu web lokaciju koju će pretraživač dobro rangirati, a u ovom članku ćemo vam reći šta je neophodno i šta treba treba učiniti.

Ne nadajte se da preko noći dože uspeh, ovo je složen proces koji ima mnogo nijansi. Rešite zadatke za promociju u partnerstvu sa iskusnim SEO konsultantima. Naši stručnjaci iz https://besplatnioglas.rs/ imaju stotine uspešnih projekata na optimizaciji sajtova u različitim poslovnim sektorima. Bilo koji Internet portal može se promovisati putem SEO-a. A mi znamo kako to učiniti.

 

A1. Sadržaj Vaše web prezentacije – budi prvi na Googlu

A1.1. Napišite kvalitetan sadržaj

Sadržaj je sve što web lokacija ispunjava: tekstovi, slike, fotografije, video, audio, animacije, 3D animacije i bilo koji drugi formati. Pre svega, reč je o tekstu kao kamenu temeljcu i osnovi za optimizaciju pretraživača. Ako vebmaster zanemari kompetentno punjenje web resursa, pre ili kasnije dolazi do pesimizma. Ali nije dovoljno da web lokaciju napunite sadržajem – morate da je napravite da bude dobra i visokokvalitetna: roboti za pretragu dobro razumeju šta tačno korisnik želi, tražeći nešto na pretraživačima Google ili Yandex. Kreirajte kvalitetan sadržaj.

Da bi web lokacija bila dobro rangirana, njen sadržaj mora biti visokog kvaliteta. Unajmite profesionalnog dizajnera ako imate takvu priliku (a ako ne, web lokacija barem ne bi trebalo da izgleda kao da je nastala u prošlom veku). Obratite posebnu pažnju na tekst. Google voli puno teksta bez pravopisnih ili gramatičkih grešaka. Uz to, sadržaj teksta treba da odgovara kratkom pregledu stranice. Ako potencionalnog čitaoca stavite u zabludu ili ako on najpre otvori i odmah potom zatvori Vašu web lokaciju iz nekog drugog razloga, web lokacija će tada automatski izgubiti svoju poziciju na rang listi.

A1.2. Napišite jedinstveni sadržaj

Šta je jedinstveni (unikalan) sadržaj? Po SEO-vom pojmu to znači originalni materijali koji se više nigde ne ponavlja. Za pretraživače jedinstvenost je jedan od važnih kriterijuma kvaliteta, ali Google i Yandex razumeju kada je kopiranje teksta opravdano. Pretpostavimo da imate resurs vesti, a teme o kojima se radi često se nalaze na mreži. U isto vrijeme, stranica ima lijep dizajn, zanimljive i relevantne publikacije, sve je to strukturirano, a čitaoci aktivno prenose i komentarišu članke. U ovom slučaju biće važniji ne procenat jedinstvenosti teksta, već kako web lokacija zadovoljava potrebe publike.

Kreirajte jedinstveni sadržaj. Velika je verovatnoća da ćete biti blokirani ukoliko duplirate isti tekst na različitim stranicama, kao i ukoliko pokušate da ukradete tekstova drugih. Nije važno ko će vas uhvatiti u krađi – osoba čiji ste tekst ukrali ili Google bot (roboti to mogu vrlo dobro i precizno da urade), Vaš tekst će biti u oba slučajeva udaljen. Objavite sadržaj koji ste u potpunosti Vi samostalno napravili.

A1.3. Ovavezno koristite fotografije.

Zašto je SEO optimizacija fotografije važna? Pre svega, slike su potpuno isto indeksirane u pretraživačima kao i sam tekst. Ovaj sadržaj se koristi u pravljenju naprednih isečaka i, naravno, uključuje se u predstavljanje web lokacije u uslugama “Slike” odgovarajućih pretraživača. Uzgred, usluga "Slike" je drugi Googlov saobraćajni servis posle web pretraživanja. Sadrži ogromnu količinu dokumenata i fotografija.

Svakodnevno ogroman broj korisnika ima pristup indeksiranom grafičkom materijalu Koristite kvalitetne fotografije. Google pretražuje fotografije (a i kvalitet same fotografije je vrlo važan!). Pronađite i sami napravite slike koje će odgovarati tekstu i tako ga unaprediti i dopuniti ga. Ne koristite slike drugih ljudi koji su već objavljivali svoje fotografije na Google ! To će automatski da nanese štetu Vašoj poziciji kod Googe-a. Koristite obavezno fotografije koje imaju otvorenu licencu ili najbolje da koristite svoju unikalnu.

A1.4. Koristite ključne reči

Bez sumnje najvažniji deo procesa optimizacije pretraživača je proučavanje ključnih reči i fraza. Istraživanje ključnih reči pomoćiće Vam da pronađete odgovor na važno pitanje, a to je koja pitanja korisnici kucaju na pretraživačima da bi pronašli proizvode i usluge na web lokacijama?

Morate biti potpuno sigurni u prikupljene podatke. Kako ne bi trošili tako dragocene resurse kao što je vreme, morate rešiti ovaj problem.

Da bi istraživanje ključnih reči bilo lakše i jednostavnije, trebalo bi da budete u mogućnosti da ih kategorišete, odnosno da ih grupišete i tako filtrirate ključne reči. Razumevanje kategorije na kojoj se zasniva ponašanje pretraživača može učiniti vaše istraživanje mnogo boljim i efikasnijim. Koristite ključne reči. Upotrebite Google Analitics da biste pronašli prave reči za vaše poslovanje. Postavite neke ključne reči u svoj tekst. Ne činite osnovnu grečku i ne preopterećujte tekst ključnim rečima – Google će to vrlo brzo da primetiti (da želite ne-fer metodama da na silu ubacite reč ili frazu koja tu ne treba da se nalazi) i blokiraće rad Vaše web prezentacije.

A2. Pravilno podesi kod i budi prvi na Googlu

A2.1. Ključne reči u poddomenu

KAKO DOMEN UTIČE NA PROMOCIJU STRANICE? Mnogi optimizatori dugo veruju da bi domeni sa dodavanjem ključnih reči u budućnosti mogli postati još neupotrebljiviji. To ne znači da biste ih definitivno trebali izbegavati ili ih napustiti, ali sada ključne reči ne bi trebale biti glavni faktor koji treba uzeti u obzir pri izboru domene. Iako ime domene ne može uticati na rangiranje kao ranije, može pružiti:

 – Stopu klika

 – Poverenje u kompaniju

 – Pažnju na stranice od strane pretraživača

 – Izgradnja marke Izaberite dobro ime domena.

Ako imate takvu priliku, koristite glavnu ključnu reč u nazivu web lokacije. Na primer, ako dajete bespatno oglašavanje, pokušajte da imenujete sajt https://besplatnioglas.rs. Da biste povećali poziciju za pretragu, možete da koristite domen najvišeg nivoa u vašoj zemlji (U Srbiji je to RS). Dakle, brzo ćete se naći na dobroj poziciji od strane pretraživača u svojoj zemlji, ali će vaš položaji u inostranstvu biti niži (nije važno da li radite samo u svojoj zemlji). Ne zamenjujte reči brojevima (i ne koristite sve druge trikove iz devedesetih).

 – Ovo se odnosi na sve stranice drugog nivoa. Svaka stranica web lokacije treba da sadrži opisne i radne veze. Imenujte stranice tako da ih i korisnici i pretraživač mogu razumeti (to jest, ne postavljati brojeve stranica: page1, page2, itd.). Bolje odaberite imena poput https://besplatnioglas.rs/svadba ako nudite svoje usluge stručnjacima koji planiraju venčanje.

 – Ključne reči u poddomenu će vam takođe biti od koristi. Ako na vašem sajtu postoji odeljak o veleprodaji, nazovite sajt: velikoprodaja.besplatnioglas.rs.

A2.2. Koristite opise

Svaki tekst na web lokaciji treba da sadrži skup ključnih reči pomoću kojih ćete ga promovisati. Istovremeno, tema SEO članka treba da odgovara web resursu, bude zanimljiva ljudima i pokaže vašu stručnost.

Za izbor ključnih reči najjednostavniji i besplatni je Wordstat Yandex.

Otišli ​​smo tamo i uneli svoj zahtev da bismo razumeli koliko su tačno i koliko često ljudi zainteresovani za ovu temu. Primer: ukrasni venecijanski malter. Potreban nam je seo članak da bismo privukli promet zbog traženja ovog zahteva i njegovo dalje unovčavanje. Pogledamo šta posetioci traže sa ovim zahtevom. Koristite opise. Kod stranice omogućava vam dodavanje nevidljivih opisa slika i stranica. Iskoristite ovo i pokušajte da unesete najmanje jednu ključnu reč u tekst. Sve ovo pomoći će vam da se podignete u potrazi. Ako ne znate kako to učiniti, zamolite web dizajnera da vam pomogne.

A2.3. Koristite zaglavlja

Pravila zaglavlja H1-H6
Evo nekoliko smernica koje morate imati na umu prilikom stvaranja vaših oznaka H1-H6:

– Oznaka H1 na stranici koristiti se samo jednom.
– Naslovi bi trebali koristiti ključne riječi pomoću kojih se ova stranica kreće naprijed u pretraživanju.
– Kombinujte različite oznake, uzimajući u obzir sinonime i morfologiju.
– Glavni upiti trebaju biti postavljeni bliže početku zaglavlja.
– Zahtevi koji se koriste u H1-H6 trebali bi se pojaviti u tekstu na stranici.
– Naslove koje postavljate moraju biti što jasniji i informativniji.

Koristite zaglavlja. Zaglavlje je drugo mesto na web lokaciji gde možete uneti Vaš tekst. Pokušajte da dodate barem jednu ključnu reč u zaglavlju. To će vam pomoći da budete vidljiviji u rezultatima pretrage. Ako ne znate kako to sami, obratite se nama da vam pomognemo.

A3. Postanite član mrežne zajednice i budi prvi na Googlu

A3.1. Delite veze

Prirodne veze jesu su veze sa drugih web sadržaja, koje treća strana uspostavlja na sopstveni zahtev. Obično se prirodne veze stavljaju na korisne publikacije i rade ih i vlasnici sajtova i njihovi korisnici.

Prirodne veze su besplatne i one su najefikasnije od svih. Da bi se postigao cilj, njihov izgled, potrebno je da na svojoj web prezentaciji objavite ne samo tekstove sa ponudom usluga, već i korisne informativne članke koje bi posetioci želeli pokazati nekome drugom.

Kupljene veze su kupljene na sajtovima trećih strana. Kupljene veze sa ispravnim pristupom što su bolje po efikasnosti od prirodnih, ali pogrešnim pristupom znatno gube na svom značaju.

Delite veze sa drugim web lokacijama. Biće vam veoma korisno da razmenite veze sa popularnijim resursima. Potražite sajtove koji rade isto kao i vi i pitajte da su voljni da sarađuju sa Vama. Možete se obratiti autorima relevantnih blogova i saznati mogu li oni pisati o vama i da daju vezu do vaše web prezentacije.

Zapamtite važno pravilo, a to je da linkovi moraju biti visokog kvaliteta. Google sa lakoćom može razlikovati dobru vezu od one nekvalitetne i loše.

A3.2. Koristite društvene mreže

Društvene mreže imaju raznoliku publiku, koja se izražava u lajkovima, objavama, komentarima, postovima sa vezama koje mogu da vode do vaše web lokacije. Bitan je i broj klikova na te linkove. Sve ovo pažljivo prate pretraživači i ogledaju se u njihovim rezultatima pretrage.

Lajkovi. Postoji široka distribucija widžeta na društvenim mrežama. Tu imamo mogućnost da se ukoliko se pojedincu dopada bilo koji materijal može, bez napuštanja stranice da se poveže. Uprkos naizgled formalnoj funkciji, broj lajkova uzima se u obzir u pretraživačima i on direktno utiče na rangiranje same web lokacije. Ovo se posebno odnosi na lajkove na Facebook stranici.

Komentari. Komentari su još efikasniji za promociju Vaše web stranice. Ovo posebno dolazi do izražaja ukoliko ih daju „autoritativni“ korisnici sa velikim brojem stvarnih pratilaca. Pretraživači obraćaju pažnju na ovaj indikator, tako da na web lokacijama često vidimo molba da se deli njihov materijal, i da tako dobiju efikasnu besplatnu promociju.

Aktivnost računa i saobraćaj. Botovi za pretragu dobro primećuju način kako se „mrtve i nepostojeće“ grupe i stranice na društvenim mrežama razlikuju od kvalitetnih i aktivnih. Visokokvalitetni nalog ili grupa ne samo da zadovoljava pretplatnike redovnim postovima i podstiče priliv novih korisnika, već je i važan izvor prometa zbog klikova na objavljene linkove. Vidžeti instalirani na stranicama web lokacije značajno doprinose izgradnji publike grupe ili naloga, kao i održavanju korisničke aktivnosti.

Uključite se dakle u društvene mreže. Lajkujte i objavljujte na društvenim mrežama. One su sada još važnije i utiču na rezultate Google pretraživanja, posebno kada je u pitanju nešto relevantno. To znači da treba da kreirate naloge na društvenim mrežama i pokušate da pronađete što više pretplatnika, kome će se svideti Vaše postavljene stranice i kome će oni biti spremni da dele sa prijateljima. Zapamtite: važno je da date pravi tekst i informacije i prezentacija ni u kom slučaju ne sme biti spam!

A3.3. Budite aktivni korisnik

Danas Google postavlja izuzetno velike zahteve za kvalitetom web lokacija. A ako vaš projekat ili njegove pojedinačne stranice potpadaju pod poseban koncept, gde objavljene informacije mogu uticati na život, zdravlje, blagostanje, finansije ili čak na neki način uticati na posetioca, onda se takvim resursima postavljaju neviđeno visoki zahtevi za kvalitetom, pouzdanošću, verodostojnošću i stručnošću sadržaja. . Tokom prošle godine mnoge web lokacije koje su zanemarile Google-ove zahtjeve za kvalitetom izgubile su svoju poziciju. Međutim, moguće je ispraviti napravljene greške i poboljšati organsko rangiranje web lokacija, koristeći preporuke za poboljšanje sajta.

Budite aktivni korisnik. Redovno ažurirajte svoje stranice. Google voli web lokacije koje se često ažuriraju i prate. Ako od 2005. godine niste učinili ništa na svojoj web lokaciji, imate ozbiljan problem. Pronađite način da napravite male promene: povremeno menjajte cene, objavljujte vesti, fotografije sa događaja i tako dalje.

A4. Kako najbolje iskoristi Google i budi prvi na Googlu

A4.1. Koristite ključne reči iz Google

Preporuke za SEO ključne reči: Šta treba da znate o vlasniku preduzeća ili web lokacije

Važne preporuke koje će pomoći vlasnicima preduzeća koji imaju web lokaciju na internetu, njihovim predstavnicima i vlasnicima web lokacija uopšte, da nauče koje nijanse treba da uzmu u obzir pri izboru ključnih reči i fraza za SEO optimizaciju. i promocija web stranica – tzv semantičko jezgro web lokacije.


– Identificirajte prioritetne odjeljke koje je potrebno prvo rešiti.
– Napravite strukturu svoje web lokacije, a zatim prikupite ključne reči
– Sakupljajte ključne reči u određenom gradu, a ne u regionu ili zemlji
– Prikupite sve moguće varijacije naziva tema članaka za svoj proizvod ili za uslugu
– Napravite rangiranje prikupljenih ključnih reči za svoju promociju, po prioritetu za pretraživače
– Razmotrite konkurenciju i njihove ključne reči
– Eliminišite duplikate koje su se pojavili, neciljane i lažne ključne reči
– Grupna pitanja putem TOP pretraživača i ljudske logike

Naučite da koristite ključne reči. Ovo je najvažnije sredstvo za vlasnike sajtova. Ovaj alat je deo Google-ovog AdSense-a, a zahvaljujući njemu možete besplatno saznati kakve upite ljudi najčešće upisuju u pretraživač. Na primer, ako imate vinariju, potražite reč "vinarija" (koristeći sve filtere za koje smatrate da su vam potrebni). Kliknite na opcije ključnih reči i videćete koliko se često ova reč pojavljuje u pitanjima za pretragu i koja je tu konkurencija. Pored toga, biće vam ponuđeno nekoliko popularnih varijacija te ključne reči. Izaberite najčešće reči koje vam odgovaraju i koristite ih.

A4.2. Naučite Google Trends

Google Trends jeste besplatna usluga za analizu trenutnih trendova i popularnosti upita za pretragu. Koristeći Google trendove možete da pratite prošle i postojeće trendove, relevantne teme, izvršite izbor prema regionu i prema vrsti uređaja. Na osnovu dobijenih informacija možete prilagoditi svoju reklamnu kampanju.

Usluga se može nazvati analogom Yandex.Vordstat s ključnom razlikom – tu je akcenat dat na kvalitativne, a ne na kvantitativne pokazatelje. Google Trend pokazuje koliko je ovaj upit popularan u odnosu na ukupan broj upita na Google-u, a ne koliko puta su ga korisnici unosili.

Saznajte kako koristiti Google Trends. Na Google Trends-u možete da saznate kako se interesovanje korisnika menja i menjalo tokom vremena. Potražite svoju ključnu reč i analizirajte grafikon onih meseci kada mislite da biste trebali da očekujete povećanje interesovanja. Vlasnici stranica moći će da shvate šta objašnjava ovaj trend i pronaći će način da ga iskoriste.

A4.3. Koristite Google firma i Google mapa

Google firma. Da bi se kompanija pojavila na Google mapama, mora biti registrovana u Google poslovnom centru. Za ovo će biti potreban Google nalog. Nakon ulaska u sistem potrebno je da odete u odeljak „Mape“, kliknete na link „Dodajte svoju kompaniju“ i popunite standardni obrazac.

Prvi korak je blok "Osnovne informacije":

– Zemlja u kojo je nalazi organizacija,
– Naziv organizacije (kompanije),
– Poštanski broj organizacije,
– Adresa kompanije i vlasnik,
– Kontakt: telefon i e-mail,
– URL stranice (prezentacije)
– Opis Vaše kompanije (do 200 znakova),
– Kategorija delatnosti,
– Radno vreme kompanije
– Način i oblik plaćanja itd.
Ovde se mogu dodati fotografije, kao i video snimci organizacije i sve dodatne informacije (dostupnost parkinga, servisne usluge u objektu klijenta itd.). Poslednji odlomak često uključuje pitanja koji su odabrani za optimizaciju pretraživača na web lokaciji.

Ukoliko imate priliku, dodajte adresu preduzeća na Google mapi. Firme koje su navedene na Google mapama su prve koje se prikayuju kada neko traži preduzeće u određenoj regiji. Dodavanje unosa je jednostavno: prijavite se na svoj račun i ispunite odgovarajući obrazac.

VAŽNA NAPOMENA:

Potrebno bi bilo da sadržaj sajta bude relevantan, a sam sajt ne treba nikako da bude prenatrpan ključnim rečima. Web lokacija koja ima samo ključne reči a nema korisnih informacija će automatski daleko oterati posetioce. Sve u svemu, i pretraživač može to primetiti (što je najčešći slučaj) i isključiti odmah vašu prezentaciju iz njegovih rezultata pretraživanja. I posle svega toga Vama ostaje prezentacija proizvoda ili usluga koji neće bukvalno niko sem Vas da vidi.

Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *