TOP 10 na pretraživaču

TOP 10 na pretraživaču

Kako ući u TOP 10 na pretraživaču?

Dobar dan! Dosta pridošlica puno piše na svojoj web stranici, trude se, provode sate sedeći za monitorom, nadajući se da će posećenost njihovih resursa svakim danom rasti, ali to se ne događa. Blogeri počinju paničariti. Oni misle: – “Kako da uđem u top 10, ne znam šta da radim?”. Mnogi tada odustanu od pisanja svojih blogova.

To se dešava prilično često, u oko osamdeset procenata slučajeva. Isprva bloger misli da je sve u redu! Posetioci će se pojaviti uskoro, ali svi su otišli ​​… Tvrdoglavi se i dalje muče do poslednjeg momenta, a oni manje uporni su napustili. Globalna mreža je puna mrtvih lokacija. Prema statističkim podacima, ljudi se odriču pisanja i postavljanja blogova već tokom prvih šest meseci. Mislimo da ti nećeš postati jedan od njih. Zato nastavi da čitaš.

Ostvarite cilj – TOP 10 na pretraživaču

Razmislimo. Neki novopridošli ne znaju kako pravilno promovisati svoju web lokaciju i povećati njeno mesto u pretragama po ključnim rečima. Kada sam tek počeo da stvaram ovaj blog, bio sam jedan od njih. Nisam koristio ključne reči, oznake i još mnogo toga. Nisam imao pojma kako da promovišem blog po ključnim rečima.

Tada sam počeo da umetam ključne reči, ali najčešće visokofrekventne. Kao rezultat toga, moj blog bio je daleko od TOP 10 na pretraživačima. Nakon toga, morao sam ponovo da objavim mnogo članaka pod ključnim rečima srednje frekfentnosti !

Kako početnici razmišljaju i sanjanju o TOP 10 na pretraživaču, Googl-u i Yandex-u?

“Članak treba biti cool”, naslov bi trebao biti cool, trebate uključiti ključne reči što je više moguće! ” Delimično se slažem sa njima i to je neophodno.

Tekstovi članaka zaista trebaju biti cool, veoma kvalitetni, sa jedinstvenošću od najmanje 95% i da budu informativni. Naslov članka treba da bude lep i atraktivan i da sadrži ključnu frazu. Ključne reči treba da budu u tekstu! Ali ne u svakoj rečenici! Ne preterujte u tome. Prema nekim profesionalcima, za 1000 znakova dovoljna je jedna ključna reč. Takođe dodajte i sinonime.

Uzmimo primer: počeli ste pisati post o temi kako optimizirati sajt? I napisali su tekst u dve – tri hiljade znakova. Ime je dobilo: – „Kako optimizirati sajt?“. Započetka za umetanje ključnih reči: – „Kako optimizirati sajt, blog, resurs, optimizaciju bloga na wordpress-u i još mnogo toga“. Članak je objavljen!

Šta dalje raditi? Većina njih dalje i ne razmišlja ništa, ne razmišljaju kako da uđu u top 10 na pretraživačima, nadaju se da će se njihov post svakako naći u prvih 10 na Googl-u, Yandex-u i Yahoo-u! Ako ne u prvih 10, onda barem u drugih deset rezultata po ključnoj reči „Kako optimizirati sajt?“. Zaista postoji takva prilika, ali da je manja konkurencije ili da je stvarno prvoklasni post sa odličnom optimizacijom.

A šta ako ima puno takvih koji su postavili sličan post?

To se dešava vrlo često. Mislim da su pre vas ljudi često pisali članke pod nazivom „Kako optimizovati sajt?“.

Šta da radite kako da dođete do vrha u Googla i Yandexa?

Kako većina blogera povećava položaj svojih indeksa? Od čega zavisi ova pozicija, osim jedinstvenosti teksta, kao i od odlične optimizacije? – Odgovor je da pozicija zavisi od veza iz stranih izvora do vašeg posta!

Drugim rečima, što više mrežnih resursa obezbeđuje vezu do vašeg posta, onda je veći autoritet vašeg postavljenog bloga. Položaj zavisi od autoriteta! Ali ne samo od ovoga. Postoje sajtovi za ljude i loši sajtovi.

Na primer, stotina sajtova ukoliko su loši, može vam dati svoje veze na vaš resurs, ali ovo vam sigurno neće pomoći. Čak šta više, stanje se može i pogoršati ukoliko Google ili Yandex zabrani resurs koji vam je dao vezu.

Preporučljivo je da što veći broj dobrih sajtova daje veze do vašeg resursa, preporučljivo je da se radi o veznim vezama. Tačnije, 90% je sidrište, a 10% je bez sidra. Na primer, kliknete na frazu „Kako doći do vrha“ i idite na neki resurs – ovo je veza za sidrenje. A https://info-besplatnioglas.rs/ je sidro.

Ako želite da budete na vrhu za određenu ključnu reč “Kako da optimizujete sajt?” neophodno je da se spoljašnji resursi povezuju sa vašim postom, dakle, usidrite se!

Mi idemo dalje. Svaki resurs u globalnoj mreži ima svoj autoritet. U Yandeksu se ovaj indikator naziva – TIC, u Google-u – PR. Blogerima su veoma bitni ovi pokazatelji.

Za vašu web lokaciju najbolja opcija je kada se veliki broj web lokacija poveže na resurs sa odličnim TIC-om i PR-om, u skladu sa potrebnim sidrom, kvalitetnim sadržajem sa vašom temom! Za pretraživače – ovo je SUPER!

Postavljanje veze je takođe veoma važno. Na primer, može biti na potpisima foruma, društvenim. mrežama, na glavnim stranicama resursa ili na internim. Poveznica može ići direktno iz članka, a ako je istovremeno okružena tematskim materijalom i ima potrebno sidro – ovo je predivno!
 

TOP 10 na pretraživaču na dve metode – besplatne i plaćene

— PLATNA METODA

Počnimo s plaćenim. Tu nema poteškoća. Samo idite na servis za prodaju plaćenih veza, na primer, „Rotapost.ru“ i platite spoljne resurse za postavljanje na vašim web lokacijama za veze sa potrebnim sidrom. Pročitajte više o tome na Rotapost.ru.

Pročitajte o kakvim se uslugama nalaze resursi sa različitim TIC-om i PR-om, i o različitim temama. Postoje HS i SDL. Drugim rečima, postoji izbor. Gogetlinks i Meralinks se smatraju najboljima, zatim Rotapost, a poslednji je Blogun.

Što se tiče slobodnog puta u optimizaciji i prikupljanju dobrih veza, akcije su različite. Vi po ovom besplatnom metodu nećete morati da plaćate veze, ali ćete morati da potrošite svoje lično vreme. U osnovi, vrijeme utrošeno na činjenicu da morate pretraživati mrežu po različitim resursima: blogovima, forumima, društvenim mrežama, koji će vam omogućiti da dodate link na post za koji vam je potreban sidro. Možete čak i bez sidra.

Pored toga, i stranci mogu dati vezu do vašeg posta sa bloga ili foruma. Ako se to dogodi, biće sjajno! Vaš je post postao popularan i posetioci su počeli da ga gledaju, čitaju i dele između sebe!

TOP 10 na pretraživaču Yandex i Google – ostale besplatne metode

Neki blogeri koriste Sape, Seopult, Vebeffector u svojoj promociji. Ali bolje je proizvesti rast prirodnijim metodama.

— BESPLATNA METODA

a – LEPLJENE NAJAVE

a) Lepljenje najave članka u uslugu subscribe.ru je dobar metod. Neophodno je da se odmah registrujete u mnogim grupama i da u te grupe tema unesete svoje linkove. To će dodati masu veza i automatski će povećati saobraćaj.

b – UMETANJE LINKOVA U BLOG

b) Što se tiče mreže blogera – takođe je to odlična metoda. Umetnite linkove, povećajte referentnu masu.

c – UNAKRSNO SLANJE

c) unakrsno slanje daje odlične rezultate. U određenoj meri to nam daje odgovor na pitanje – Kako do vrha?

Izradićemo ga koristeći resurs pistonposter.com. Ovaj resurs vam omogućava da automatski ubacite objave sa linkom i potrebno sidrenje na 20 mesta na mnogim platformama. Mislim da je sjajno doći do 20 veza sa potrebnim sidrom do vašeg resursa.

Sada da vidimo kako se to dešava. Pre svega, potrebno je da se registrujete za ovu uslugu i dodate novi projekat. Zatim se ručno registrujte na platformama sa podacima o blogu podataka predstavljenim na ovom sajtu i u svakoj od njih naznačite lozinku sa prijavom i URL-om svoje web lokacije. To možete zamisliti kao pojavljivanje na dvadesetak novih mesta.

Dodajem, da se u svakom od njih nije potrebno registrovati. Mislim da već imate objave na Tvitteru, ali oni se ne objavljuju u drugim člancima. To rade uglavnom LiveJournal, Li.ru, WordPress, Tumblr, Blogger, Diari i Blog.ru. Ali čak i uz ove usluge, dobijanje sedam dobrih veza je odliča stvar!

Nakon postavljanja blogova, poslaćemo im svoje najave sa vezama do posta. Idemo na ovaj resurs i kliknemo – „napiši poruku“.

Sada ćemo napisati ime, najavu, tagove, veze do posta i poslati ih. Vremenom će vaš članak biti objavljen na ovim platformama uz link do potrebnog posta! Ne zaboravite da u samu poruku dodate vezu sa potrebnim sidrom.

Između ostalog, prilikom pisanja najave koristite program SEO Anchor Generator da povećate broj tekstova, zahvaljujući kojima ćemo izbeći lepljenje teksta i veza. Kad PS-ovi vide isti tekst (istu kopiju) na mnogim servisima, ponekad ga zalepe i umesto mnogih veza uklanjaju ga! Treba vam nekoliko.

Zahvaljujući ovom softveru, dobićemo različite tekstove i veze se neće držati zajedno!

Savetujem vam da koristite ovu uslugu! Ako se još uvijek pitate kako da uđete u prvih TOP 10 na pretraživačima. Mnogi blogeri su to proverili!

Važno! Napravite unakrsno slanje na ove resurse samo kada vaš post indeksira pretraživač i izdaje ga u rezultatu. Robot za pretragu mora da shvate da je ovo obaveštenje sa vaše web lokacije! Indeksiraće se vrlo brzo na blog platformama, tako da ne biste trebali žuriti odavde!

d – DRUŠTVENE MREŽE

d) jasno mislim. Imate napisan post, morate ga prijaviti u društvenom. mreža. Na dnu svakog posta nalaze se dugme za slanje u društvene. mreže. Nakon svakog članka, odmah preko njih dodajte obeleživače preko tih tastera na ove društvene mreže.

e – DRUŠTVENI MARKERI

e) Društveni markeri. U ove svrhe možete koristiti softver Zhukladochnik (koristite sambit markere). Možete da primenite i drugi softver.

Magazin – softver za dodavanje posta u markere na računaru. Nedavno je Yandex izdao sve oznake za filtriranje na društvenim mrežama (AGS) i sada je zahvaljujući njima nemoguće povećati položaj resursa, odnosno ne mogu preneti težinu na vaš post. Ali, u ovim obeleživačima roboti za pretragu vole da hodaju i novi postovi se brzo indeksiraju!

(100zakladok.ru, bobrdobr.ru, memori.ru, moemesto.ru, toodoo.ru – obeleživači u koje dodaje poruke).

f – PITANJA KORISNIKA

f) Nakon što napišete post, idite na Google pitanja i odgovore. Pronađite tamo neophodna pitanja korisnika i dodajte im link do vašeg posta u kojem možete pronaći odgovor na svoje pitanje. Ne zaboravite, referenca mora biti sa sidrom! Mislim da će referenca, koja će TIC – 600 i PR-6 biti vrlo korisna! Dodaću da usluga Subscribe.ru ima TIC – 7400 i PR-6. Možete proveriti platformu za bloganje na kojoj ćete raditi cross hosting. Ovi parametri su odlični!

g – POVEZIVANJE ČLANAKA

g) O povezivanju sam puno pisao. Ako na svom blogu imate ključne reči o drugim svojim člancima sa sidrom za promovisan post, dodajte link na novi članak i automatski dobijte dodatnu promociju za svoj članak!
 

REZIME

Rezimirajući, verovatno ćete pomisliti da vam je potrebno previše vremena da se završe svi ovi koraci! Ovo je predugo! Pa zašto. Kad se naviknete, to možete vrlo brzo da završite. Provešćete pola sata na da ostvarite svoje besplatne veze. Čini mi se da ovo vreme vredi da odvojite, kako bi ste dobiti nekoliko desetina linkova do posta koji ste odlučili da promovišete!

Šta treba učiniti i kako ući u TOP 10 na pretraživaču.

Postoji prilika da se komentarišu spoljni resursi, blogovi, ostavljajući komentare na njima. Ili da komentarišete na forumima i dodajete linkove i još mnogo toga. Ovo je dobra metoda, ali prilično dugačka. Dakle, sve je po vašem nahođenju …

Daću vam savet, odvijte desetak postova mesečno. Povećajte broj spoljnih veza do njih! Vaš saobraćaj će se znatno povećati!

Između ostalog, ako imate potrebu da detaljnije proučite temu napredovanja u vrhu, preporučljivo je da to uradite sa iskusnim mentorom! Ali to nije tako lako pronaći, stoga je potreban drugi način. Na primer, možete da proučite video kurs na temu promocije sajtova.

Želim da ponudim video kurs u kojem sam i sam prošao obuku i bio u potpunosti zadovoljan. Video kurs Aleksandra Borisova: – „Ciber Blogger“.

Iz toga će vam postati jasno, ne samo kako da uđete u prvih 10 Iandek-a, već i kako kasnije zaraditi novac na sajtu! Daću vam odlomak iz Aleksandrovih reči:
Nadam se da vam je moj članak pomogao da naučite kako da uđete u prvih 10 na Yandex i Google? Koristite ove metode i uspećete!

Korisne i besplatne SEO usluge za promociju i reviziju sajta

U procesu promocije i revizije web stranica, SEO stručnjaci često moraju koristiti razne usluge i alate koji olakšavaju prikupljanje, grupisanje i analizu podataka. Poznato je da se većina popularnih usluga plaća, a za redovne ozbiljne zadatke bolje ih je koristiti. U plaćenim uslugama obično postoji pogodniji interfejs, postoji podrška koja ažurira program i prati kvalitet. Ali zadaci u SEO-u su različiti i nisu svi spremni odmah preći na plaćenu verziju. Ovde ćemo govoriti o besplatnim uslugama koje u nekim slučajevima mogu zameniti plaćene analoge.

1. Serpsimulator (TOP 10 na pretraživaču)

URL: http://www.serpsimulator.com/

Internetska usluga s kojom možete vidjeti kako će isječak stranice izgledati u rezultatima Google pretraživanja. Usluga je korisna u pripremi isečaka za nove stranice, kao i za optimizaciju stranica već stvorenih na web lokaciji.

Za razliku od ostalih simulatora srpa, usluga ne samo da vam omogućava da procijenite standardni set polja (naslov, opis, URL), već ima i dodatna podešavanja koja pomažu da se sam rezultat dobije što približniji stvarnom.

U servisu možete videti:

– prikaz isečka zajedno sa oglasnim jedinicama;
– izgled proširene verzije (sa mikro-oznakom na stranici);
– isječak prikaza sa istaknutim ključnim frazama.

2. Bukvarix (TOP 10 na pretraživaču)

URL: http://beta.bukvarix.com/

Možda mnogi ljudi znaju za osnovu ključnih fraza „Bukvariks“. Trenutno on sadrži više od 2 milijarde fraza, a kada se položi na računaru, trebati će 170 GB, a sve je to još uvek besplatno.

Ali Bukvarikovi programeri ne samo da rade na poboljšanju svoje baze, već nude i nove usluge za potrebe SEO-stručnjaka. Sada baza podataka ima mogućnost da proceni vidljivost sajta u Yandex-u. Funkcionalnost može biti korisna kako u fazi pripreme semantičkog jezgra, tako i za njeno dalje širenje.

Ne vidite samo to, pod kojim frazama je web lokacija vidljiva u Yandex TOP-u, već i da uporedite njenu vidljivost sa konkurentima.

Primljeni podaci mogu se otpremiti u tabelu.

Sledeći podaci se čuvaju u tabeli za svaku ključnu frazu:

– broj rezultata pretrage Yandex-a;
– broj reči u frazi;
– broj znakova u frazi;
– široka frekvencija (reč1 reč2) u celom regionu sveta;
– tačna učestalost („! reč1! reč2“) za „svet“ region;
– najbolja pozicija svakog domena u Yandex-u za datu reč (TOP-50).


Prednosti ove usluge su u tome što su svi osnovni alati dostupni u jednom prozoru, nema ništa suvišno.

3. Coolakov (TOP 10 na pretraživaču)

URL: http://coolakov.ru/tools/razbivka/

Usluga za automatsko grupisanje zahteva od strane Yandex TOP-a. Ova usluga je varijanta klasifikovanja, koje će zatim morati da se finalizira ručno (obično je potrebno ručno prilagođavanje kada se koriste plaćene usluge).

Ako pogledate listu upita i ne znate odakle započeti, usluga će vam uštedjeti vreme i pomoći vam da dobijete osnovne grupe, sa kojima će tada biti mnogo lakše raditi.

Kratak opis:

– ograničenje broja zahteva – ne više od 500;
– možete odrediti prag za grupisanje;
– moguće je navesti “strogo grupiranje” (mada ne postoji opis kako ova opcija funkcioniše);
– mogućnost spremanja podataka nije postavljena (međutim, našli smo način da to učinimo – kopiranje svih grupa iz prozora pregledača).

4. Ubersuggest (TOP 10 na pretraživaču)

URL: https://ubersuggest.io/

Usluga vam omogućava da pronađete ključne fraze iz Googl predloga za pretragu. Ovo je korisno kako za prikupljanje zahteva za reklamne kampanje (Google planer ključnih reči ne prikazuje takve izraze), tako i za prikupljanje i širenje semantičkog jezgra. Možete gledati savete ne samo iz glavne Google pretrage, već i iz vesti, slika, proizvoda i Youtube-a.

Rezultirajuće fraze mogu se sortirati pomoću filtera, ali učitavanje je slabo.

Slični servis je keywordtool.io, ali u besplatnoj verziji daje samo polovinu fraza, i ako je  tamo funkcionalnost mnogo veća.

5. WildShark (TOP 10 na pretraživaču) SEO Spider

URL: https://wildshark.co.uk/spider-tool/

To je desktop program za analizu tehničkih podešavanja. Odlična je zamena za plaćene indeksirane programe, omogućava Vam potpunu reviziju interne optimizacije vaše web lokacije. Osim velike količine podataka, nakon skeniranja sajta, servis prikazuje stranice koje sadrže greške. Nisu sve preporuke takve da bi trebalo slepo verovati, ali isticanje stranica o greškama definitivno je plus za ovaj program.

Da biste preuzeli program, morate da unesete ime i adresu e-pošte (ne nužno i svoju, a potvrda nije potrebna). Program određuje veliki broj pokazatelja neophodnih za unutrašnju analizu sajta. Za popis svih indikatora morat ćete pripremiti poseban članak, zato samo pokažite programsku tablu.

Interfejs je osmišljen tako da je lako pronaći sve potrebne informacije.

6. Visual SEO Studio (TOP 10 na pretraživaču)

URL: https://visual-seo.com/

Nakon registracije tokom 30 dana, možete koristiti punu verziju programa. U oduzetoj besplatnoj verziji dostupno je pretraživanje do 500 URL-ova.

7. Linkpad (TOP 10 na pretraživaču)

Linkpad (TOP 10 na pretraživaču)
https://www.linkpad.ruLinkpad (TOP 10 na pretraživaču)

URL: https://www.linkpad.ru

Usluga vam omogućava analizu referentne mase konkurenata. Ahrefs je naravno daleko od usluge, a Linkpad takođe pokazuje manje veza, ali je sasvim pogodan za opštu procenu situacije. Da biste pristupili svim vezama koje Linkpad daje, neophodno je da se registrujete.

Usluga prikazuje sledeće informacije:

– povezivanje dinamike masovnog rasta;
– odnos zona domena;
– sidra i nivo gnezdenja.


Linkpad vam omogućava da sačuvate listu veza i sidra.

Iskreno se nadamo da vam je članak bio koristan i da ste proširili svoj arsenal besplatnih SEO alata. Imajte na umu da u članku nismo razmotrili dobro poznate besplatne usluge, poput MegaIndek Alata, SeoLib alata ili skinute verzije Kei Collector-a, jer, verujemo, naši čitaoci su upoznati sa takvim alatima. Stoga smo odabrali manje popularne usluge za koje možda niste čuli.

Ako znate slične besplatne i korisne usluge koje još nisu postale popularne među optimizatorima, pišite nam ili ostavite komentare ispod članka. U članku ćemo uključiti najbolje alate ili ćemo, ako postoji mnogo usluga, pripremiti još jedan članak.

Mi pravimo besplatnu Web optimiziranu prezentaciju za Vaš proizvod ili uslugu. Vaš oglas ulazi u TOP 10 na pretrživaču. Prijavite se već danas u kontakt formi ispod ovog teksta.

Vaše ime *obavezno:
Vaš mejl *obavezno. (Vaš mejl se ne objavljuje javno, koristi samo svrsi da Vas putem mejla obavestimo na kojim web lokacijama je postavljen Vaš oglas):
Naslov oglasa:
Tekst oglasa:
Izaberite kategoriju oglasa:
NEKRETNINEVOZILAPOSAOANTIKVITETI I KOLEKCIJAAUDIO, TV, FOTOGRAĐEVINAKNJIGE I ČASOPISIKUĆNI APARATIKUĆNI LJUBIMCIMAŠINE, ALATI, OPREMAMUZIKA I INSTRUMENTINAMEŠTAJ U KUĆINEGA LICA I TELAODEĆA I OBUĆAODMOR I PUTOVANJAPOLJOPRIVREDARAČUNARISPORT I REKREACIJASVE ZA DECUTELEFONIUSLUGERAZNO
Fotografije (obavezna bar jedna fotografija):




Postavite kontakt koji će biti vidljiv na oglasu i preko koga će zainteresovani moći da Vas kontaktiraju (može biti adresa, mejl, mobilni, Viber, WhatsApp ili dr. kontakt koji Vama odgovara.):
Ključne reči za pretraživače odvojene zarezom (Primer - prodaja kuće, eskluzivna ponuda, povoljno, izuzetno pogodno, ...):

 


FLICKR

Bukvarix (TOP 10 na pretraživaču)

PINTEREST

https://pin.it/1RBKh9W

INSTAGRAM

REDDIT

https://www.reddit.com/user/besplatnioglas/comments/gmjsai/dodjite_do_top_10_u_pretraživaču/?utm_source=share&utm_medium=web2x
Dodjite do TOP 10 u pretraživaču from u/besplatnioglas

VK

Oglas na facebook
Oglas na Odnoklassniki
Oglas na VK
POSTAVITE SVOJ OGLAS POTPUNO BESPLATNO